Dålig vecka

På träningsfronten har det inte gått så bra den här veckan. Jag vet inte vad det är som hänt men jag har nog hamnat i någon slags svacka. Kanske är det vädret som gör att man bara vill krypa upp i soffan med lite tända ljus och mysa? Tror att jag tappade peppet lite när jag helt plötsligt fick börja gå iväg ensam. Man blir ju mer taggad när man har någon att träna med!
Har inte nått målet den här veckan alltså. har endast tränat 2ggr vilket inte känns okej så jag har bestämt att målet nästa vecka blir 4 träningspass.
En rolig sak är att jag i veckan fått klart med mitt körkortstillstånd och nu får jag börja köra tillsammans med pappa. Är otroligt sugen på att få till ett körkort då det skulle underlätta mycket i vår vardag om en av oss hade det.
Så nu ska man snart bege sig ut på vägarna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback