Käzz i magen

Ja då har man haft en natt full av toalettbesök.
Kände mig så ruskigt pigg då klockan ringde 06.30.. eller?
Blev till att ringa och berätta om mina nattliga äventyr så jag kunde krypa tillbaka till sängen. Magen känns fortfarande helt ur balans så jag ska nog hålla mig hemma under morgondagen också.
Vill inte riskera att åka dit så jag börjar kräkas. Räcker med att det kommer ut ur andra änden.
För att ni ska slippa höra mer om mina toalettvanor så ska jag lägga mig på soffan.
Där ska jag spendera den resterande delen av den här tisdagen.
Kommentarer
Postat av: ♥ M A L I N

Många som har magsjuka nu :/ hoppas jag slipper.

2011-01-25 @ 12:23:16
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback