Pizza och ölkorv!

Börjat dagen med att spela assasins creed.
Det är något speciellt när man får börja dagen med att lönnmörda människor. Jag känner mig levande. Men ni behöver inte oroa er. Jag lovar att inte bli en sån galning som mördar flera stycken och fösöker lägga skulden på ett spel. Jag vet skillnaden mellan verklighet och gamervärlden.
Efter någon timmes spelande så slutade mina mord med att jag blev mördad så jag har för tillfället stängt av ps3an och ska kolla om det finns något sevärt att ladda hem.
Ölkorv, godis och hemlagad pizza står på schemat. En lördagskväll att dö  för.
Ska inte ha något alkoholintag whatsoever. Sista helgen på semestern, slappa is what I aim for.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback