Blåsor och mensvärk

Försökt hålla humöret på topp och arbetat mig igenom den här veckan.
När helgen kommer och man slappnar av så är det dock som att kroppen däckar ihop. Man borde liksom inte stanna upp och känna efter. Det är lätt att vara efterklok!
På jobbet har det spridit sig höstblåsor, eller hand fot och munsjukan som det heter, en sjukdom som man få vuxna ska drabbas av. Självklart åkte jag dit på det. Fick blåsor i händer, under fötter och i munnen. Behöver jag säga att det inte varit jätteskönt att gå och äta?
Mitt i allt så dök ju mensen upp sådär PANG. Mensvärken från helvetet och blåsor har gjort att jag i helgen inte direkt varit sådär på tiptopp humör..
Blåsor som jag haft...mys!

Nu är helgen förbi men jag satsar på att ligga på topp under den här arbetsveckan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback