Dagissjukan

Börjar känna mig smått krasslig.
Dunkar i huvudet och kliar i ögonen.. och nej jag var inte ut igår så det är inte någon baksmälla som kommit smygande.
Jag tror bestämt att det är dagissjukan! Såg att en pojke var ganska gul runt ena ögat och fick då höra att det gått ögoninflammation. Blev lite rädd och vågar knappt gå på toa för att plocka ut mina linser..
Kikade nyss på hockeyn. Mådde lite bättre efter att vi vunnit på straffar. Jag gillar straffar. Tycker att när man spelat förlängning så är det klart man ska dra straffar så någon får vinna matchen, plus att det är roligt att se på.

Måste även avslöja att jag inhandlat en klänning så här innan löning.
En riktig pärla:


Ryggen gör den helt underbar!
Sedan att vårat företag vill blåsa oss på pengar och fortfarande inte betalar ut rätt lön.. det är en annan femma!

GNATT
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback