Shoppingspree

När jag väl har börjat så rycker det i mina fingrar.
Att handla är nog det bästa jag vet!
Införskaffade en superfin skjorta, 2par tjocka strumpbyxor-röda och svarta, vantar och 2stycken BH:ar som jag faktiskt unnade mig på Change. Har alltid trott att det är snuskigt dyrt där inne, dock fick jag båda för 450kronor och fick världens bästa hjälp med att hitta rätt storlek. Och jag kan lova att det var en helt annan storlek än den jag trodde att jag hade..
Fick lov att unna mig detta eftersom jag idag fick ett erbjudande om ett heltidsjobb!
Förstår ni hur underbart det känns?
Nu ska jag ta och förbereda kycklingsallad och tända alla min ljus för att komma i kvällsstämning.
Kommentarer
Postat av: ina

grattis, kommer du ta heltids jobbet?

2010-10-26 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback