Paket

Fick mina efterlängtade paket idag.
*Det första från tradera där jag beställt en halloween outfit. Satsade på en som var lite söt istället för slynig. Var inte det lättaste att hitta den eftersom de flesta dräkterna för tjejer är just slyniga. Det kan vara fint på rätt person men eftersom jag är lite som en boll så skulle det inte vara sexigt att klämma sig in i något sånt. Hittade en som kändes som mig, Camme liksom:
Blev hatten och klänningen. Resten ingick inte. Men det var riktigt sött!
*Fick även mina fina julgardiner som jag har beställt från jotex. De har underbart fina julsaker och ja, jag är en julknarkare. Jag bara längtar tills jag får ta fram min lilla gran och pynta den med en kopp glögg i handen och julmusik på högsta volym!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback