Morgonkaffe

Självklart kommer jag ta heltidsjobbet!
Börjar där på måndag.. har dock inte fått klarhet i hur länge det gäller men det får vi se då.
Hoppas på minst ett år så jag kan få säga tack och hej till mitt nuvarande arbete!
Ringde till förskolan på alnö för att berätta att jag inte kan vara vikarie där just nu. Vart lite smått blöt i ögat av alla lyckönskningar och tanken på alla söta barn och människor som man lärt känna. Förhoppningsvis kommer vi att ses mer i framtiden.
Nu är det snart stan som gäller. Först ska jag dricka upp min kopp med kaffe och käka en kall korv..Kan inte bara vara jag som tycker att kall korv är godare än stekt?
I varje fall så ska jag hjälpa Pk att hitta en ny hårfärg. Han är lite less på att ha svart hår och eftersom han aldrig kan handla själv så får CammeSwe aka shoppingproffset hjälpa till! Sedan så ska jag och min syster fixa lite med pappas födelsedagspresent. Mer än så kommer inte avslöjas just nu.
Kommentarer
Postat av: Malleh

Vad är detta för jobb? :D Grattis i alla fall!

2010-10-27 @ 15:36:47
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback