Köttat i huvudstaden

Helgen spenderades lite smått spontant i vår huvudstad. Reste dit med min friend Nette. Blev mycket pengar som försvann mellan mina fingrar men det blev även många skratt och jävligt bra sällskap!
Alkoholintaget under fredagen ska vi nog inte säga så mycket om. Finns bildbevis från den kvällen som jag väntar på att få skickade och efter det så får bilderna tala för sig själva.
Lördagen var väldigt lugn. Chilldrickande på hg nivå, trodde jag inte om mig själv kan jag lova. Konstig nattklubb besöktes men vad gör det då man kan fyllekäka på max och prata om livet till den tidiga morgonen?
Söndagen bestod av ett besök på Aquaria. Ja jag ville kolla på hajar och ja jag blev väldigt besviken över att de inte hade någon riktigt stor. jag hade verkligen förväntat mig att få se en stor vithaj men så var inte fallet. Fick dock veta att hajar har 2 penisar. Sån fakta gillas!
Blev sedan en tjejkväll med filmer, mys och prat.
Måndagen var lite sorglig. Tanken på att hela helgen egentligen varit ett stort hejdå till min Pappo fick mig nästan att bli lite blöt i ögat.. Hon ska vara borta i 5månader. Kan ni fatta det?
Pappo är min människa. Den som jag skulle ringa till om det krisade sig, den som jag skulle ringa till om jag var lyckligast i världen. Hon är helt enkelt den som jag alltid skulle ringa till i första taget.. Nu blir det inget ringade förrän vi börjar bege oss mot våren.
Blev smått bitter nu.
Bäst jag fortsätter äta oliver och dricka ramlösa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback