Halv åtta

Det här med alkohol är inte min starka sida.
Hoppas att jag insett det på riktigt nu eftersom det blivit konstaterat 300ggr om. Tur kvällen började bra för annars hade jag nog varit mer down i lördags än jag var.
Nu är det back to life som har gällt den här veckan. Inte stannar världen för att jag drar iväg på värsta fylleslaget.
Fick mina uppsägningspapper idag. Kändes sorgligt samtidigt som det känns som en stor lättnad. Det där ställer har verkligen tyngt ner mig den senaste tiden utan att jag egentligen lagt märke till det.
Alldeles nyss fick jag prata med min Pappo. Så fruktansvärt underbart att höra min människas röst. I'm in lööve with skype! Att kunna prata med henne trots att hon är i en helt annan världsdel är underbart, dessutom gratis!
Nu ska jag fortsätta kika på halv åtta hos mig. Det absolut skönaste programmet i Sveriges historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback