* Dag 7 – Min bästa vän.

Man har många vänner som betyder mycket.
Jag skulle nog säga att Pk är min bästa vän men utöver honom så finns det en tjej som betyder otroligt mycket för mig. Vi har känt varandra enda sedan vi gick på dagis och har delat både bra och dåliga minnen. Henne kan jag vända mig till vad det än gäller. Saker som kanske handlar om mig och Pk som jag behöver ventilera, eller saker som man bara måste dela med sig av.
Hon får mig alltid att skratta och jag älskar att man bara kan umgås utan att ens prata ibland. Hennes sällskap gör att man mår bra!
Just nu är min pärla i Chile och jag saknar henne otroligt mycket!
Hon lämnade Sundsvall för att bo i Stockholm och redan då gjorde det ont i hjärtat.
Det ska bli grymt när hon kommer hem i februari så vi kan ta en vinkväll och se till att dela med oss av allt som hänt medan vi varit ifrån varandra.
Jag älskar henne verkligen och hoppas att hon vet att hon är en stor del av mitt liv.
Paulina Cancino <3


Kommentarer
Postat av: Malin.

Sv: Nej, jag ser inte på den än men har tänkt börja göra det, tack för att du påminde mig! :'D

2010-12-01 @ 13:18:38
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback