* Dag 2 – Min första kärlek.

Den första kärleken..
Så många gånger som man trodde att man hade hittat den. Det är inte förrän nu som jag har min Pk som jag vet vad kärlek är!
Allt började för så länge sedan. Lunarstorm-tiden. Jag hade tråkigt en kväll och satt och skickade en massa lajv om att jag sökte en "månadens babe" till min presentation. Pk, som jag inte kände på den tiden, svarade att han ville vara min babe och självklart fick han det. Han lade till mig på msn och skickade en bild och så fortsatte vi att prata om allt mellan himmel och jord.

Den legendariska "babebilden"

Pk var tidigare en riktig lunar-raggare.. Jag vill nog inte ens veta hur många brudar han raggade upp där som han sedan lekte vidare med på msn. Dock så kom vi fram till att jag borde åka dit för att hälsa på. Till Sollefteå alltså där han då bodde. Jag var supersugen men fick inte för min mamma. jag tror att jag kanske var runt 15? Hon var tvärsäker på att det var en pedofil som skulle lura upp mig för att sexa loss. Trots att jag hade pratat med han i telefonen och var säker på att det inte var någon fara så vägrade hon låta mig fara.
Pk träffade då istället en liten fjortis som han blev tillsammans med i ungefär en vecka. Jag blev arg och ville då inte prata med han mer..
Efter ett tag så började vi skriva på msn igen.
Sommaren 2007 så satt jag alldeles för onykter vid datorn hemma hos min kompis Linus. Jag såg att Pk sökte boende i Sundsvall under GatuFesten. I mitt onyktra tillstånd var jag inte sen att bjuda ner han och han tackade ja.. När han några dagar senare skickade sms och sa att han var på väg ner så höll jag på dö! Vad hade jag gett mig in på liksom?

Bara för att visa vilket underbart tillstånd jag och min kusin var i den kvällen jag bjöd ner PK.
Jag lurade min pappa och hans fru. Sa att jag skulle bo hos en kompis i hamnen (och eftersom de läser min blogg så får ni nu veta sanningen). Dock så hade jag nyckel till mammas lägenhet och hon var ju lägligt nog i Finland!
Mötte Pk på stan och sedan hängde vi i mammas lägenhet ett tag innan vi delade upp oss för gatufesten och möttes igen då vi skulle hem.
Under lördagen på GF så började det hända saker. Vi var för slitna för att orka åka från Korsta till Ljustadalen så vi satt på mammas balkong endast vi två och drack och pratade. Vi drog ner till stan tillsammans och hamnade tillslut på en fest där vi kramades i soffan.
På söndagen vaknade jag av att han höll om mig i sängen.
Kunde inte få ut han ur min hjärna och när han skickade ett sms och bad mig komma till honom helgen därpå så var min lycka total!

Första helgen i Sollefteå.
Då jag även fick träffa hela släkten eftersom hans bror fyller år.
Sedan dess har det liksom varit vi. Jag och min lunarbabe!
Vi har gått igenom en del skit men jag tror att det har gjort oss starkare. Jag kan inte ens tänka mig ett liv utan honom. Han är min bästa vän och den som får mig att le när det är som mest svart.
Min första och enda kärlek!
2007-07-13 <3
Kommentarer
Postat av: Jossan

Värsta fina inlägget! :D <3

2010-11-19 @ 03:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback