* Dag 1 – Presentera mig själv.

Mitt fina namn är Aino Lisbeth Camilla Garefelt.
Aino efter min mormor och Lisbeth efter min farmor.
Jag är 20 år, fyller dock 21 nästa vecka. Är uppvuxen i Ljustadalen men bor just nu på Södermalm tillsammans med min pojkvän Patrik aka PK.
Jag har 2 systrar 1bror och 1 halvbror.  Jag är äldst och har nog varit den som var värst i mina yngre dagar. Förhoppningsvis så lärde sig mina syskon av alla mina misstag!
När jag var liten så var jag väldigt lillgammal. Försökte hålla kolla på min kusin Lina för att berätta för henne vad man fick och inte fick göra. Jag älskade att hänga med de vuxna och gjorde inte många dumheter.. Det kanske var därför jag blev som jag blev när jag blev äldre?
Just nu jobbar jag inte så mycket. Har nyligen sagt upp mig från posten och vikarierar på dagis då jag får chansen.
Jag spenderar mycket tid framför tvn och datorn. Ofta spelandes eller så tittar jag på någon serie. Brukade spela väldigt mycket WoW men sedan senaste uppdateringen så känna mitt liv förstört så jag har inte spelat på ett bra tag! Har börjat längta till den 7e december då expansionen kommer och mitt liv kanske får en mening igen?


Jag höll tidigare på med hästar. Tills jag träffade min snoppis som är sjukligt allergisk.

Jag älskade att festa! Ser dock inte samma mening i det nu längre.
Förstod inte då att jag var smal.
Kortet är taget för 3år sedan.
15kilo senare sitter man här och ser tillbaka med en cola i handen!

Jag är en ganska blyg människa. Många som känner mig kanske inte tror det men jag är blyg innan jag lärt känna personen i sig. I rätt sällskap så är jag väldigt frispråkig och kan prata om det mesta. Även saker som man kanske borde vara tyst om slinker lätt ut. Mina kompisar är nog dock vana vid detta så tillsammans med dom kan man dela med sig av allt man känner för.
Allt från mig idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback