Kärlekens alla toner

Hejsan allihopa!
Måste få berätta att min lördag var helt klockren. Var förkrök hos Nette och det var så roligt att dansa, sjunga och dricka tillsammans med alla sköna människor. Runt klockan 1 så drog vi in till krogen och jag tror ärligt att hela sundsvall var ute i dimman. All star var överfullt och alla var lika festglada. Det gillades verkligen! Tror att vi ramlade in genom dörren här hemma runt klockan 4 efter en superlyckad kväll!
Söndagen spenderades framför tvn med Pappo. Vi käkade BiteLine och grät till A walk to remember som gick på tv.
På eftermiddagen var det dags att jobba. Blev ett kvällspass sedan så somnade jag gött när jag kom hem.
Idag har jag jobbat ute på alnö så jag har varit vaken sedan halv sex idag. Dock så var det en ganska kort dag. Ska passa på att slappa lite nu och bege mig in i min andra värld, ni förstår nog att jag menar WoW-världen. Imorn är det dagis som gäller igen och sedan posten på kvällen.
World of Warcraft, here I come!
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback