Det är så man gör!

Oah, vinst igår då. Och inte bara en liten vinst utan en vinst med 6-3. Underbart kämpat Timrå Ik<3
Under gårdagen hanns det med att promenera i en timme. Riktigt härligt i det underbara vädret. Jag tror att jag har lite vårkänslor. Känner mig sådär extra superduper kär i min fina kille.
Som ni sedan redan vet så jobbade jag natten. Stod och öppnade massor med tidningar som skulle sorteras och sedan körde jag BFM. Man kan säga att jag var ganska awesome!
Idag blir det en slappdag. Har lite dåligt samvete över att de ringde från dagis imorse. Känns så himla typiskt. Jag hade EN natt den här veckan och då ringer det såklart efter att man jobbat den. Har redan provat på att gå direkt vidare och jobba efter natten och det fungerar inte riktigt så bra skulle jag vilja påstå.
KISSES!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback