ohja!

Äntligen äntligen helg!
Som jag har längtat. Det har ryckt i mina små spelfingrar och jag har inte haft tid över till att lira men nu sitter jag här i en nystartad ICC25 grupp och är fullt inställd på att äntligen vinna en ny båge. Helgen kommer vara förstörd om det inte händer kan jag lova!
Har sett en massa studenter på stan. Mår lite smått dåligt vid tanken av att det faktiskt är 2 år sedan jag var den lyckliga kvinnan där uppe på lastbilen. Det är något av det roligaste jag gjort i mitt liv.
Grattis till alla er nyblivna arbetslösa men alltför lyckliga folks!
Imorn beger vi oss till ljustadalen för att gratta min halvbror som klarat sig igenom gymnasiet.
KisseS!
Kommentarer
Postat av: Malin.

Din klänning var så grymt snygg!

2010-06-11 @ 19:47:03
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: amanda

VI HADE SÅ JÄVLA KUL!!!! 2 år sedan, helt sjukt.

2010-06-13 @ 19:32:35
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback