Midsummer

Jag är lite slapp på att blogga nu för tiden men jag tänkte ta och bjuppa på ett inlägg idag.
Midsommarafton var det ju igår. Det firades tillsammans med massa vänner, grillning, tv-spelande, alkohol och krogen. Det var riktigt trevligt och mycket folk ute i dimman. Att jag och min syster misslyckades hårt med att sjunga karaoke gör inget, att Pk däckade innan krogen gör inget och att jag fick kliva upp och kräkas inatt det gör inget eftersom kvällen var riktigt bra och lyckad!



Var smått bakis imorse men nu mår jag finemang! Idag blir det massor med chill. Har tagit en promenad till ica och handlat godis, precis vad kroppen behöver så här dagen efter.
Kisses!
Kommentarer
Postat av: Malin.

Sjukt vilka cravings man får dagen efter!

2010-06-26 @ 19:37:06
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback