Lördagen

Ja igår så blev det vindrickande tillsammans med syster.
Riktigt trevligt var det!
Kvällen kom att spenderas på Memento där det var chippendale-kväll, manlig strippa alltså. Lite nice sådär!



Nu har jag precis käkat lite tonfisksallad. Har mått riktigt dåligt under dagen även fast jag tog bakistablett igår. Ibland funkar dom och ibland inte men jag har ju sluppit det där med att kräkas i varje fall.
Har börjat tagga för posten där jag kommer att spendera både kväll och natt.
Imorn tänkte jag prova på det där med att videoblogga, kan ju vara trevligt va?
KisseS!
Kommentarer
Postat av: Malin.

Oh, videoblogg! :DD

2010-06-20 @ 17:40:02
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback