Tiden går fort då man har roligt

Ja men då är det redan söndag då.
Till alla som skickar sms till mig så är det så att jag har slut på pengar i telefonen och kan därför inte svara, det är inte så att jag är värsta elaka häxan som dissar er. Ni får ringa helt enkelt istället för att texta.
Igår så begav vi oss till Ljustadalen där det blev en del badande. Det blev lite grillande och öl också och massor av trevligt sällskap. Det gillas!
Idag så blir det bara chill. Inte så sjukligt varmt ute så nu kan man ta det lugnt utan dåligt samvete. Ska ta och kika lite avsnitt av Parenthood, en serie som jag fastnat för och snart har sett färdigt, sedan så blir det lite WoW-spelande.
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback