Snart smäller det!

Imorn smäller det!
Idag ska det arbetas men sedan är jag ledig fram till söndag.
Det är gatufesten som gäller och massor av gamla legender är hemma i stan, jag ser verkligen fram emot det här!
Imorn så blir det bolaget, hem till syster och låna massor med kläder och sedan är det partytime.
MENSVÄRK!
Nu ska jag ta och trampa iväg, först ska jag trycka i mig massa tabletter. Man måste vara lite bäng i bollen för att klara av att arbeta eller ens leva med den här mensvärken som jag har. När man funderar på att köra in en stor kniv i underlivet och skära ut äggstockarna då är det inte kul på något sätt.
Kisses!
Kommentarer
Postat av: Malin.

Tackar gudarna för att jag aldrig har haft riktig mensvärk!

2010-07-06 @ 18:29:05
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Ja, han är gullig och idag har han haft en riktig toppen dag och bara varit stråande glad. Då är mammalivet ljuvligt =) Ha en riktigt bra kväll ! kram

2010-07-06 @ 20:07:13
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback