Men failmaster!

Jag har misslyckats med så mycket den senaste tiden!
-Beställde hem tröjor till Pk som var alldeles för stora! Måste nu försöka sälja de på tradera och köpa hem nya.
-Hade soptömningen igår på jobbet och lyckades slänga iväg min mobiltelefon i en stor container. Nu fungerar inte mikrofonen i den. Alltså jag kan höra er men ni hör inte mig.
-Köpte hem nytt dushdraperi till badrummet men det var typ 30cm för kort. Slet ner det och pulade ner det i en påse.

Idag är det dock min fina pojkes födelsedag. Man får då inte vara bitter. Har lagat plankstek och myst framför tvn.
Grattis Pk 24 år!

Imorn så blir det bio med min lillebror. Toy Story 3. Ska bli kul!
Kisses!
Kommentarer
Postat av: Malin.

Hatar de dagar då allt går fel! ;c

2010-07-29 @ 00:09:06
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: Carro

vafan, hann Pk se draperiet då xD

2010-07-29 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback