I made it!

Jag har fan överlevt 4 dagars festande.


Börjar fan bli för gammal för sånt här! Igår så hade jag och Pappo bestämt att vi skulle skippa att gå för vi var så sjukt slitna men så då klockan blir nio så blir jag lite sugen. Hör av mig till Pappo som redan klippt av sig bandet, bara för henne att börja sy ihop skiten! Förfesten drar igång sent för vår del men vid halv ett så ramlade vi in mot stan. Mötte poliser och fick hälla ut vin, skön allsång inne på oskar och åter igen sölade man ner sig själv med cider och öl från en plastmugg.
Var verkligen party hard igår men jag tror att Resorb har räddat mig under de här dagarna. Mina kära bakis-tabletter var ju slut överallt så jag har prövat något nytt och it works!
Nu ska jag ta och tagga till lite. Ska ju trots allt dra ett 12h pass på jobbet från klockan 18. Får se hur kroppen klarar av det?
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback