Lite nytt

Ja nu är det lite nytt utseende här på bloggen. Skönt eftersom jag var sjukligt less på den gamla designen. Ett stort tack till Malin som hjälpte mig med det.
Idag har jag sovit helt sjukt länge men det är för att jag ska jobba kväll och natt idag. Det är väldigt lite att göra nu på posten så man får vara glad över de få passen man får. Jag var ju på arbetsförmedlingen igår och det gav mig inte ett piss kan jag lova. För att få ta del av den där ungdomsgarantin så måste man jobba mindre än 32h i månaden. Jag har ju minst 52 så det blev inget av. Kändes som helt bortkastad tid där.
Nej nu ska jag spela lite wow innan det är dags att göra sig redo att möta dagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback