I miss my hoes

Igår så var vi och hälsade på Sandra och hennes lilla Ville. Det var riktigt trevligt.
Pratade med min Pappo igår. Jag saknar henne. Jag saknar Emme också. Dock så är kontot ganska tomt just nu och nästa månad blir det lite tyngre. Pk får mindre pengar då plus att vi har en nyckelknippa som har försvunnit. Det är lite tråkigt för där ryker 2000kronor. Det känns som att man vill fixa det så fort som möjligt för just nu så¨får jag lägga massa saker framför dörrarna, är lite läskigt att veta att någon kan smyga in med nyckel när man sover eller inte är hemma.
Hade tänkt att åka och hälsa på familjen i Ljustadalen idag för det var så länge sedan man sågs men det får vänta till jag har lite pengar. Ligger minus 6 på busskortet. Men eftersom ni säkert läser det här så vet ni att jag tänker på er iaf.
Nu ska jag spela lite och senare idag blir det tacos. Den absoluta helgmaten imo.
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback