hothothottopic

Nu har jag klickat hem diverse grejer som jag ansåg mig vara värd efter att ha slitit hårt på jobbet december månad.
Ni behöver inte oroa er, jag har pengar kvar men lite har jag unnat mig. Finns säkert många av er som besökt hottopic . Det är en underbar sida som jag dregglat över många ggr.
Blev en söt tröja.
En prickig klänning
Blev även en supersnygg Tim Burton T-shirt som inte finns kvar på sidan längre, tror jag lyckades få den sista!
Och ett par hothothota glasses från en annan hemsida.
Blir inge mer shopping nu den här månaden men jag är nöjd. Nu ska man bara vänta på kläderna från USA och hoppas på en så låg tullavgift som möjligt.
Kisses!
Kommentarer
Postat av: CarroD

TIM BURTON <3!!!!

2010-01-26 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback