arm0r

Jobbade natten. Blev en massa kaffedrickande vilket resulterar i en massa toabesök som är lika med att jag stirrar mig blind på knappen som vi har på väggen.. Det är som en direktlänk till polisen. Så om man trycker på den så har jag fått för mig att de bara kommer storma stället. Dock så står jag emot varje gång. Men den är lockande!
Imorse var mamma, syrran, Robin och Katja här och hälsade på. Trevligt. Tillägnar den här bilden till min Käky:
Kvällen har spenderats med min hemkomna slyna. Pappo <3 Vi har käkat Bite Line och svullat framför tvn.
Kommentarer
Postat av: katja

tack för fikat hjärtat! :) det var kul att äntligen få träffa dig. ikväll vill jag inte ut, och jag har inte kunnat svara på dina sms. men jag är så otroligt bakis så jag blir bara hemma'! :) hoppas du får en kanon lördag gumman. och tack för Zäta bilden! ;) älskar dig!

2010-01-30 @ 22:41:47
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback