2LAX10

Nytt år nya möjligheter.
Firades hemma hos min pappa. Sjukligt god mat, alkohol och raketer i massor. När champagnen började flöda så var det en som stupade. Min pappa klarade inte skumpan och när han började prata om att han villa kramas med mig för att jag var hans dotter då förstod man att slutet var nära. Att ringa en taxi hem var inte det lättaste. Väntetiden var 1,5h så vi fick skjuts.
Full som man var så hann jag såklart bli fyllehungrig. Att jag stod naken i köket och lagade bacon och potatisbullar är ett faktum. Att jag har en kille som tycker om mig trots mina konstiga idéer det gillas!
Nu ska vi bege oss till Ica för att se om de har öppet, it's going to be svull!
Ännu en gång har bakistabletterna räddat min dag. Det snöar massor så jag ska putta Pk i snön. Moahhaa
Happy new year folks!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback