Kill me I begged and love said no

Lördagen var sjuk och rolig. För mycket smultronvin som slank ner på alldeles för kort tid skapade en brutal fylla. Skippade krogen och ragglade hemåt där jag somnade som en liten unge.
Har idag hämtat ut mina kläder som jag beställt. Jag har insett ännu en gång att jag är för fet. Nu har jag ångest över att endast ett plagg passar trots att jag beställde stora storlekar. Tårarna har runnit och Pk har tröstat.
Blir väl till att pumpa ännu mer än en halvtimme om dagen. Tydligen räcker ju inte det. Får köra med 40 minuter från och med imorn.
Nu ska jag fortsätta deppa över mitt misslyckade inköp.
Kommentarer
Postat av: malleh

Kan ju inte annat än säga att jag vet hur det känns. Blä! :(

2010-02-01 @ 19:29:16
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback