helg dårå

Ja då var den helgen förbi och eftersom alla folk är så kassa på att blogga now a days så vill ju inte jag vara sämre!
I fredags så kom pappo hit till Sundsvall runt halv tolv på kvällen. Blev lite spontan utgång då och det var sjukt kul! Dock så fann jag min fulla kusin Katja där och eftersom jag är en räddare ibland så fick jag ta med henne hem för att hon skulle slippa besöka fyllecellen.
Igår så var det dags för party här. Tempot var ganska slow i början men helt plötsligt small det till och alla var ganska packade. Vi begav oss till krogen där det mest var chillmode men även lite dans. På väg hem så mötte vi några äckliga snorungar som ville få det att låta som att det var awesome bara för att de kom från motståndsrörelsen. Patetiska småmänniskor som letade efter slagsmål. Det slutade med att Pk var blodig i ansiktet och att de hotade med att leta upp honom och ta honom i efterhand. Död åt sånna människor imo!
Nu ska jag iväg och käka sedan är det jobb som väntar.
Btw, träffade en tjej på krogen igår som visste precis vem jag var men jag har inte en aning om vem hon var. Dock så vet jag att fotografen tog massa kort på oss.. vart tusan hamnar dom bilderna? Info plz?!
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback