för mycket arbete för min del!

De senaste timmarna har varit sjuka. Hoppas ni hänger med nu när jag förklarar.
Jobbade natten mot måndag. Kom hem runt 06 och kikade hockeyn. Hoppade i säng efter matchen men kunde bara sova till 15 för då var jag pigg.
Jobbade natten mot tisdag 02-06, fick sedan käka frukost på terminalen och direkt bege mig till ljustadalen.
Där vikarierade jag från 08-14. Redan efter det kände jag mig helt knäpp i bollen. Ingen sömn alls so far.
For hem och umgicks sedan så klockan 16 begav jag mig till min chef och förlängde kontraktet. Åt på stan.
18.30 började jag jobba igen fram till 22. Vandrade därefter hem i 28 minus. Håret var fruset och glasögonen var frostiga.
Efter att ha varit vaken i 33 timmar så fick jag äntligen sova. Dock bara 8h. Nu ska jag bege mig till ljustadalen för att jobba igen och sedan ska jag jobba inatt. Kan dock lova att jag kommer att sova när jag kommer hem på eftermiddagen idag.
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback