After work och spelande

I fredags var det after work som gällde.
Riktigt trevligt. Känns great att man kan känna sig så hemma på ett ställe redan..
Jag tror inte att jag har berättat det ens? Jag ska ju jobba på dagis i 1år nu. Gratz till mig!
Vann en del glögg och sedan så begav jag mig till min kusin Linis där vi snackade och hade det trevligt innan det bar iväg till Memento. En riktigt grym kväll var det!


Annars så har jag spenderat helgen med att spela, spela och spela. Jag och Pk vaktar varandras datorer så att ingen ska logga ut från den andra världen. Om man loggas ut så riskerar man en ruskig kö. Inte kul!
Dingade precis 84.. one level to go!
Kommentarer
Postat av: Jossan

Fan va kul! :D Grattis till jobb :D

Å grattis till snart lvl 85 me ;)

2010-12-12 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback