Utgångar

Mina utgångar slutar väldigt ofta i en alldeles för brutal fylla.
Vet inte riktigt hur jag lyckas men jag har liksom inget stopp i kroppen. Antingen så dricker jag tills jag inte har råd att dricka mer eller tills jag stupar. Pengar var ju inget problem under onsdagen och så blev man ju även bjuden på en del. Dock så blev det ju stupandet som ett slag i ansiktet. Låg och spydde ner hela vår säng.. Frågan är om jag någon gång kommer lära mig att dricka eller om jag måste inse att det inte är någon mening i att göra det alls?
Träffade dock en massa trevliga peeps och hade kul så länge det varade.
Idag har jag umgåtts med min saknade Pappo! Vi har kollat massa film och ätit god mat.
Imorn så blir det bio med min söta lillebror. Toy Story 3D, lite taggad på det faktiskt! Barnfilmer ftw.
Nu ska jag lägga ner mitt WoW-spelande och kika lite OTH innan det är dags att krama kudden.
Kisses!
Kommentarer
Postat av: ina

var filmen bra? Pontus sa att den va bra och han var stolt över sina 3D glasögon :)

2010-08-28 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback