Rånarjakt

Inatt var det rånarjakt på posten. Jag och Anne-Li hittade massor av frimärken som togs då en post rånades söderut i landet. Man kan säga att vi är ganska awesome! Dock så släpps frimärkena idag så nu kan alla njuta av bilder på de svenska delikatesserna såsom surströmming, polkagrisar, gravad lax och våfflor. Finns även andra fina med svenska deckarförfattare. Vi har liksom haft värsta förhandstitten på dessa.
Idag har jag sovit i lite drygt 3h. Inte så skillat men jag kunde fan inte somna imorse. Tror jag hade något slags kafferus! Har dock spenderat dagen på stan med min gamla finis Amanda och Camilla. Det var trevligt. Fikades och shoppades i massor.
Nu har jag precis hällt upp vin i petflaskor. Orsaken till det är att jag ska arbeta kväll på posten och sedan möta upp lite babes på Memento. Ska bli riktigt trevligt men kommer nog kännas hyffsat lodigt att sitta och hinka vin ensam innan jag möter dom..
Nej laters peeps!
Kisses!
Kommentarer
Postat av: ina

hahah du kanske ska bli polis :D

2010-08-27 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback