Naket!

Men jag orkar aldrig blogga!
Brukar egentligen vara för att det inte händer något speciellt men just nu händer det ju en del så jag borde vara tagg!
I lördags så festades det. Jonas var här och Emelie, min kompis som bor nere i sthlm, var verkligen kul att få umgås lite med henne. Det händer liksom inte alltför ofta om man säger så. Blev kortspelande, mycket drickande och sedan krogen för mig och Emme. Dansade, snackade skit och drack ännu mer tills det att morgonen började närma sig.
Så har vi ju det här med naket. Imorn så far jag, mamma och syster ner till Sthlm för att jag ska få kika på en Don sphynx katt. Om allting känns rätt så kommer katten att följa med tillbaka igen! Fattar ni hur galet peppad jag är på det?! Så länge som jag har sökt efter en sån katt som inte tömmer hela kontot rakt av. Åh, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Ska ta med kameran imorn och dokumentera resan.
Ser ni vilken charmig kille det är!

Kisses!
Kommentarer
Postat av: Malin.

Haha alltså jag skulle bli så rädd om jag vaknade på morgonen och såg en sphynx ligga bredvid mig! ;(

2010-08-03 @ 12:35:53
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback