Yes man

Satan vad jag hade ont i huvudet imorse. Drack en Red Bull innan jag klev in på dagiset och fatta att jag kom i i andra andningen. Var ett jättemysigt dagis med trevlig personal och härliga barn. Blir så glad att folk från ens gamla klass tipsar om en så man får en chans att göra det man brinner för!
Efter jobbet där så åkte jag hem och vid 18 så sov jag som en bebis. Vaknade igen 22 av att klockan började ringa och då var det bara att göra sig klar igen.
Nu har jag precis kommit hem från mitt nattpass. Ska ta och sova och sedan jobba kvällen. Känns som att jag bara jobbar och jobbar men alla pass är så korta så jag får endå inte ihop sjukt med timmar. Dock så kämpar jag vidare.
Nej, krypa ner till en varm kille i sängen är inte helt fel. Kör på, snart helg!
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback