Working 9 to 5

Jag har en helt sjuk dygnsrytm. Vaknar runt 15 och somnar tidigt på morgonen. Är väl dock bra med tanke på att jag ska jobba både kväll och natt idag. Sitter och äter en shake och två hårdbrödmackor just nu. Nomnom. Tankar även hem senaste Gossip Girl, så sjukt bra den serien är just nu alltså!

Jag är lite kär i Taylor Momsen i GossipGirl, sjukt snygg tjej!
Kan ju berätta att jag har ont i hela hakan. Tror att det är en jättefinne som är på väg att växa till sig. Har sovit med en stor klick tanddkräm där inatt så vi får se hur den utvecklar sig. Har lite ont i hjärtat också. Fast bara lite, trodde att det skulle göra mer ont, eller det borde göra mer ont?
Inget jag ska dela med mig av på bloggen i varje fall.
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback