Tagga för fredag!

Igår åts det klappgröt och lyssnades på massa finska. Finskan fattar jag inte mycket av men grötem liksom, fy satan i gatan vad gott det är! Så pluffsigt och perfekt.
Fick ett par skor också. Jag gillar skor!
Arbetade natten och grät lite över mina stackars fossingar när jag kom hem. Hemska elaka arbetsskor. Har fått ett extrapass inatt så nu är det bara att ställa in så på det. Kommer dock att glida runt i mina fina converse hela natten. Pallar inte att bli trasig helt och hållet.
Imorn så är det fredag och inte vilken fredag som helst utan en tjejfredag. Linisen ska hämta mig efter hon jobbat så ska vi äta god mat, dricka lite alkohol, och surra i massor. Jag gissar på att det blir awesome!
Kisses!
Kommentarer
Postat av: Madelen

Mnjaä.. Jag sätter mig hellre å spelar å dricker cola. Hahaha. Men jag är inte som alla andra heller ;}

2010-04-23 @ 18:00:51
URL: http://madylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback