Sleepyhead

Godkväll folks!
Kan berätta att under natten som var så har jag sabbat mina fossingar. De nya stora arbetsskorna är inte roliga. Hade så sjukligt ont imorse att jag ringde min stackars pappa för att kolla om han var på väg till jobbet och kunde skjutsa hem mig. Dock så var han ju ledig så han låg och sov, förlåt pappsen!
Det tog 35minuter för mig att gå från jobbet till navet. Brukar ta 40 minuter att gå hem, så nu kanske ni förstår vad jag hade för tempo. Tog bussen hem efter den galna natten. Var mycket post, 7ton. Helt sjukt endå när man tänker efter att vi sorterat 7 jävla ton på en natt!
Inte sköna, inte vackra och varje sko väger minst 1kilo!
Nej nu har jag precis ätit en tonfisksallad. Har inte lika ont i fötterna efter dagens arbetspass men det var ju bara 3,5h och inte 10h.
Sitter och kikar värsta splatter filmen med Pk just nu. Ninja Assassin. Det är bara massa blod och jag hatar blod. Sött att han kollar på film iaf, det händer inte ofta.
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback