Allvarligt talat

Satan i gatan vad trevligt det var igår. Linisen hämtade mig och så handlade vi kött och grejer. Kom hem till henne och då drog vi igång grillandet direkt, vi var ju båda superhungriga! Åt god mat med massa vitlök, drack mängder av vin och surrade, sjung och skrattade. När vi satt på balkongen och såg att solen var på väg upp så¨insåg man att klockan bara hade rusat iväg. Beställde en taxi och klev in genom dörren klockan 4. En underbar fredag är betyget!
Videon som vi spelade in är ett bevis på det. Ojojoj!
Tur att jag tog två bakistabletter igår. Var inte sådär sjukt full men jag brukar ju bli galet bakis endå och idag mår jag bra! Har tvättat och nu sitter och nu är det meningen att det ska vara raid men massa folk är sjuka osv så det kanske blir till att köra med randoms. Inte lika kul men jag behöver en ny båge..
Kyss och smek mates!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback