rök

Har inte rökt på flera dagar nu. Mitt humör går upp och ner som en jävla hiss i en skyskrapa.

Dagen började inte bra. Hade kunnat döda Pk bara för att han var så off.. fick inte ens höra att jag var fin. Det kommer göra att jag stör mig på allting hela dagen. Tack som fan för att barnen på dagis bara klcäker ur sig bra saker om mig annars hade jag nog sprungit hem gråtandes.

Ja jag känner mig emo. Jag har även mens. Mysigt och bra för humörsvängningarna!

Pk var dock söt igår. Han kom och mötte mig efter att jag slutat jobbet för att jag hade glömt min jacka hemma och det var kyligt. Jag tycker om han, jag älskar han och ibland hatar jag han. Men det där med hatet brukar försvinna ganska snabbt när man ser hans sötnäsa.

Tror det här med jobbandet äben gör mig trött. Och nu börjar jag bli snorig. Har väntat på snoret, man kan inte klara sig hur länge som helst om man är på en förskola.


Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback