Hahaha

"Konstigt nog visste jag att du skulle skriva om mig i din blogg, din bredkäftade padda! Väx upp för helvete! Och jag försvår nu varför du blir så provocerad av mina bilder.. ;) Men hädanefter kan du väl vara så gullig och lämna mig utanför ditt liv & dina blogginlägg. Tack på förhand!"

Sånt här får mig att skratta. Tjejen lägger ut bilder som inte ens visar hennes ansikte, bilder där hon står framåtlutad i trosor och linne och hon försöker få mig att verka patetisk? Hon säger att det är så dåligt att tjejer ska betraktas som sexobjekt för att de ser ut på ett visst sätt och att bröst bara är bröst osv. Klart som fan att man betraktas som ett sexobjekt när man står i sina trosor och knäpper kort så man ser rakt ner i linnet. Vet inte hur det är med er men jag klär mig iaf sexigt just för att man vill se sexig ut och jag tycker att det är töntigt att vara över 20år och lägga upp bilder som henne på bdb. Småpojkar som kommenterar som knappt fått hår på penis liksom.

Det är inte jag som behöver växa upp. Jag lägger inte ut mig för småpojkar på bdb och försöker låta smart men endast verkar dum. Jag är awesome and I know it!

Over and out!
Kommentarer
Postat av: caroline garefelt

GAHAHAHAHHAHAHA xD

så jävla rätt!

2009-09-24 @ 08:31:10
URL: http://carolinegarefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback