Fu

Helly

Slänger in ett inlägg så ni får veta att min helg var lite awesome blandat med besvikelse. Hade förväntat mig bättre drag i Solle men man fick träffa trevligt folk så det var liiiite nice! Sedan att jag höll på att dö hemma hos Jonas det var jag bara värd eftersom att jag drack för mycket. Att spendera en bakismorgon med huvudet i toaletten det börjar liksom bli standard nu!

Annars så har jag haft praktik och jobbat. Hunnit med att tjafsa lite med en slyna också. Hon är så patetisk och lägger ut riktiga fjortisbilder och säger att hon inte förstår varför killar är så sexfixerade. "Miwaolsson" heter hon på bdb för er som vill ha er ett gott skratt. Jag är blockad för jag ägde henne så hårt så jag får skratta åt andra patetiska människor ;)

Vi på jobbet håller på att planera in en rejäl supning på lördag så då har man något att se fram emot.

Nu ska jag laga mig någon mat innan det är dags att arbeta igen


Over and out!
Kommentarer
Postat av: Miwa

Konstigt nog visste jag att du skulle skriva om mig i din blogg, din bredkäftade padda! Väx upp för helvete! Och jag försvår nu varför du blir så provocerad av mina bilder.. ;) Men hädanefter kan du väl vara så gullig och lämna mig utanför ditt liv & dina blogginlägg. Tack på förhand!

2009-09-23 @ 17:04:47
Postat av: Miwa

förstår* (ifall du é trög nog och inte inse att de va ett slarvfel) ;)

2009-09-23 @ 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback