Blinka lilla stjärna

Hej hopp!

Igår köpte vi en superfin hylla till vardagsrummet och lite fina väggdekorationer. Blev fint! Sedan så lekte vi även runt lite i Birsta med Jonas och Emma. Trevligt måste jag säga! Dock så slutade inte gårdagen så bra. Fick en sån brutal huudvärk vilket slutade med att jag låg i soffan och grät och visste inte vart jag skulle ta vägen. Pk visste inte vad han skulle göra så det slutade med att jag ringde mamma och hon fick komma med stora alvedon. Tog två och sedan somnade jag av utmattning.

Idag kan man typ säga att jag jobbat 12 timmar. Började praktiken 8-16 sedan hem och laga mat och iväg till jobbet klockan 18. Slutade 22 och nu är jag hemma. Känns verkligen som att jag inte har något liv alls just nu.

Kan lova att jag ett tag funderade på att lägga ner det här med skolan för det känns så jobbigt och stressigt ibland att både plugga och jobba.. dock så har jag kämpat på och jag är nog lite stolt över mig själv trots allt.

Det är i varje fall en fin kväll. Ganska mysigt att cykla hem från jobbet när det är lite småkyligt och stjärnklart. Så gillar jag även hösten. Det är så fina färger och inte sådär tråkigt och grått som det blir när vintern börjar, innan snön kommit.

Nej nu måste jag ta en dusch sedan hoppa i säng.
Imorn blir det praktik 8-16.30 sedan jobba igen. Tufft!


Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback