ÄÄNTLIGEN!

Äntligen får jag en ledig kväll den här veckan! Inget jobb för min del så nu ska vi iväg och storhandla massa mat. Det verkligen ekar i kylen och idag fick man ju lön!

Tycker det känns bra nu att jag hunnit med så mycket den här veckan, känns så sjukligt bra att jag har ägt en slyna också! Damn!

Imorn blir det partey med folk från jobbet, vi ska köra gokart, käka pirre och sedan insupa alkohol här hemma. Lär bli nice!

Nu ska jag iväg och hämta ut lite hår.. yes I did it again, har köpt nytt hår så vi får väl se om jag blir nöjd den här gången eller om det slutar med att jag klipper sönder skiten och klipper mitt hår istället.




Over and out!
Kommentarer
Postat av: caroline garefelt

HAHAH naw, du sparar aldrig hår du köper xD

och jag får ju lätt pizza idag! :D

2009-09-25 @ 17:51:37
URL: http://carolinegarefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback