slappaste

Jag har varit den slappaste bloggaren.

Har liksom känt att det inte finns något vettigt att skriva.. Praktiken min är slut vilket känns frutkansvärt tråkigt, jag har sett Timrå Ik vinna sin första elitseriematch och jag har hunnit ara sjuk.

Igår så var jag och Pk på bio, såg Prinsessa. En riktigt bra film som bjöd på både tårar och skratt.

Idag ska vi ner på stan och handla lite och så håller vi på och tvättar, superkul! Får se om jag beställer hem matchen idag så jag har något att göra. Det är klassfest ikväll men jag tänker vara en torris och skippa den. Visst skulle jag kunna gå dit och vara nykter men jag tror inte det skulle bli så roligt och jag vill verkligen hålla mig ifån alkohol ett tag.

Nej nu ska jag göra mig klar för staden.


Over and Out!
Kommentarer
Postat av: Malin - ett steg i taget.

Sv: Åh, tack så mycket! :*

2009-10-04 @ 00:16:35
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback