nödfall

Kompletarat på skolan idag. Det betyder att jag är färdig. Klar. Done. I made it! Fattar ni? Nu är alla uppgifter borta! Har två slappardagar kvar då jag bara ska passa på att njuta av sällskapet innan det är över.

Var trött idag med! Så trött att jag råkade trycka på nödstopp på work. Allt stannade. Man skulle haft ett nödstopp i livet, bara stanna upp en stund. En stinkbomb kom farande på bandet, då kändes det som att pricken på i:et satt där men pricken kom nog när jag och Linda hade en härlig diskussion om menskoppar.

Färgat håret nu. Svart svart svart.
Beställt en halloween dräkt. Den är snygg, frågan är bara om den kommer vara snygg på mig? Annars cutar jag armarna och spenderar halloween utklädd till en emo-kid.

Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback