Mysigt!

Hellys!

Har haft en riktigt mysig helg. Gillar hösten för då kan man tända en massa ljus och mysa ner sig i soffan utan att få dåligt samvete. Igår blev det mat från blåkiosken, två filmer, morötter med vitlöksdip och lite te.

Idag så har jag och min pöjke varit hem till Ljustadalen och ätit mat och bara haft det trevligt, lekt lite med sötpojken Pontus.

Imorn så ska jag ha en pluggardag då jag ska göra färdigt alla APU:uppgifter. Jag är alltid ute i sista stund, lika roligt varje gång.

Nu ska jag mysa ner mig framför tvn med lite mer morötter.. kanske ska ta och tända lite ljus också, då slipper man tänka på att det är grått och regningt ute.


Over and Out!
Kommentarer
Postat av: ewe

Hej. Visst är det du som jobbar på Williams dagis?=)

2009-10-04 @ 21:48:16
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback