Min helg

Ja helgen har varit riktigt nice!

Fredagen så svullade vi lite biteline, sedan så bjöd ju Pk mig på bio, bröllopsfotografen blev det och den var hur rolig som helst! Jag rekomenderar den verkligen till alla er som gillar svenska filmer. När vi kom hem så blev det bara en massa mys innan vi brakade i säng.

Lördagen så for jag till Birsta för att hämta ut de där ångestladdade linserna. Nu har jag dom dock och nästa gång så kommer jag att beställa dom på lensway eftersom det blir 500kronor billigare då. Efter Birsta så vandrade jag hem till familjen i Ljustadalen, måste påpeka att jag är tvungen att säga "hem till ljustadalen". Pk sa att det här är mitt hem nu så jag kan inte hålla på säga att jag ska hem, det var lite sött tycker jag! I vilket fall så kollade vi på hockey, en stor besvikelse blir allting som  har med Timrå att göra just nu. Ett lag som inte kan spela hockey är vad vi har att heja på. Lite less på dom just nu om jag ska vara ärlig. På kvällen blev det tacos och sedan så kollade vi på I love you, man. Den var också hur rolig som helst! Skrattade hur många gånger som helst.

Igår så hände inget speciellt. Var en vanlig fittsöndag. Pk spelade datta och jag jäste framför tvn. Bakade äppelpaj gjorde vi dock. Den blev sjukligt stor! Finns massa över om någon vill ha?



Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Malin - Ett steg i taget.

Åhhhh, I love you man. Roligaste filmen jag sett på länge faktiskt. Annat tips är Land of the lost, den verkar awesome.

2009-10-20 @ 02:37:09
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback