men fullt upp!

Jag har fullt upp med allt!

Har kännt mig pressad och stressad den här veckan. Vi fick reda på att Pk's jobb ska lägga ner. Han söker nytt för fulla muggar, jag fick dock förlängd anställning minst till 28e februari och fasta timmar. Tummen upp för det!

Har pluggat som tusan, har en sista redovisning imorn för nästa vecka är skolan över.

Har hunnit klämma in att jobba idag, det var nice! Får verkligen prata hur mycket som helst på jobbet. Jag tycker ju om att glappa, det kanske ni har märkt om ni känner mig.

Nu orkar jag inte skriva mer. Imorn släpper nog lite press, då är jag färdig med mitt sista arbeta och kan gå in för att njuta av helgen!

Jag har iaf en snygg Star Wars tröja!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback