Vaken

Nu har jag varit vaken för länge för mitt eget bästa.
Igår så fyllde farmor år vilket självklart firades, Grattis till henne!
Efter smörgåstårta så fick jag skjuts direkt till work. Det var en ganska slapp och tråkig kväll men den blev bättre. När klockan slog 22 for jag och några postenbrudar och köpte käk och sedan for vi hem till Linda. Vi åt och de fick en massa kläder av mig. Blev en massa provningar och prat. Tiden gick alldeles för fort och klockan 02 så var vi tillbaka på terminalen. Natten gick dock ganska fort och klockan 06 begav man sig hemåt.
Väl hemma så blev det en dusch och sedan så trodde jag att jag var trött men nej.. har suttit och kollat på tvn. Känns som att jag suttit i en bubbla men jag kunde inte somna endå. Nu har jag spenderat en massa tid framför dattan.. ska väl ta och göra mig klar för dagen..
Idag beger vi oss till Bergsåker så att Pk får ta influensasprutan. Jag har ju börjat bli lite rädd för att bli sjuk nu och han är i riskgruppen så det är nog bäst så. Sedan ska vi kika runt lite på stan och han ska bjuda på mat från stekhuset! MUMMA!
Vitlöksmarinerad oxfilémedaljong
med rödvinssås, champinjoner & bacon

Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback